December 2011

 
Gjorde en spontanbakning hemma hos pappa. Pepparkakor blev det! Pepparkakors doft måste vara den bästa av alla juldofter. Helt underbar + att det de smakar sjukt gott!
 
Var på en härlig vinterpromenad med Ida, samma dag som dansuppvisningen! Vilka minnen hihi!
 
Skolavslutningen får jag inte glömma! Alltid lika härligt att vara ledig ett par veckor, kan inte vara den ända som tycker så! Haha. Men, vad är bättre än att fira in ledigheten med sin bästa kompisar?! Här fixar vi oss hos Astrid, goa tider!
 
Under december 2011 kan jag erkänna att jag drack alldeles för många koppar med té. Inte jättebra för kroppen men bäst mot dessa förkylningstider!
 

Ylva gjorde mig fin till nyår! Dom lockarna, shit vad vi höll på! Två timmar, woopa! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin