Sista julklapparna!

Hej! 
 
Julafton imorgon, jag ärmpå helspänn. En kompis skrev på twitter "Jag tycker inte om min egen födelsedag, för då får bara jag pakt. Julen är mycket bättre för då får man ge andra paket också." Jag håller med helt, det är en ren lycka att se uppskattningen hos mottagaren! Men nu ska jag och syster dra oss ner mot stan för att inhandla dom sista julklapparna, hehe. Lite dålig planering på julklappsfronten men, men men.
 
Börjar bli lite av en vana med fula webcam bilder, opsiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin