Inspo

Inspo src: Random tumblr and Idavendela
 

Att sitta på internet och leta massor med inspiration måste vara bland det bästa som finns. Den känslan man får när man känner att inspirationen är på topp, jag (som inte ens är 15) har redan börjat funderat på var jag skulle vilja bo, hur min lägenhet skulle se ut osv. 
 
Jag skulle vilja ha en etta, möjligtvis en liten två i Stockholm (och New York, hö) där hela min lägenhet var som en ända stor walk in closet. Vore inte det helt fantastiskt. Lägenheten får gärna ha trägolv, helst vitt samt vita väggar. På en vägg i sovrumet skulle det vara superhäftigt att ha ett fett collage, bara bilder på en hel vägg. Överlag vita möbler med lite ett stycke naturfärg och andra härliga färger.
 
Åh vilken härlig dröm. Förhoppningsvis kommer jag att hitta min drömlägenhet! Jag kan säga att jag sitter och tittar på Sex and the City ll, holy cow vilken inspiration. Förstå att leva som dom gör. En fet lägenhet, en ännu fetare gaderob och en bra karriär. SATC är en riglig dos med inspiration. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin