Mina två senaste filmval

Batman - THE DARK KNIGHT, såg jag och pappa igår. En helt okej film, dock skippade vi texten så jag kunde inte riktigt se sammanhanget. Men lite spännande och lite action skadar aldrig! 1 2 3 4 5
 
Confessions of a Shopaholic såg jag och min syster imorse. Den förstod jag desto mer av då vi hade text... Shopaholic är en väldigt bra film, den har bra budskap och är inte som en vanlig film, jag vet inte hur jag ska förklara det men den är bara väldigt bra. + att den handlar om shopping och mode! 1 2 3 4 4,5 5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin