Sammanfattning av juni 2012

Hela klassen åkte hem till Emil och hade mys.
Min kusin Marcus konfimerade sig.
Åkte till Tärnö med min kusin Mattias.
Köpte en ny bikini på H&M.
Var på ett konfirmationsläger med bästa gruppen.
Kusinen Daniel tog studenten.
Det var skolavslutning, våra kära nior skulle uppträda!
Topparna färgades lila.
Paulina och jag fotade till skolans fördjupning.
 
En kort sammanfattning av mitt juni 2012. Snart är det juli, how awesome?! Det blir så tydligt hur mycket man har gjort när man sammanfattar såhär, lite coolt!
 
xx. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin