22a mars 2012

Hej bloggen! Hur har eran dag varit? Min har varit riktigt bra, lite seg på sina ställen men i ren allmänhet, riktigt bra. Jag hade dock ett matteprov idag (ett av de segare tillfället, hehe) men det gick över förväntan. Riktigt kul! Nu till något helt annat, jag håller på att ta hem en provversion av Adobe Photoshop Elements 10 till min dator. Ska bli roligt att prova på. Har någon av er photoshop eller elements? Kram


Alla mina bilder är på min gamla dator så ett tag framåt får vi klara oss på mina fina webcam-bilder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin