Sunday diary

Jag är helt slut. Riktigt trött och allmänt seg i huvudet. Fast kul har jag haft det! Jag ska börja med gårdagen. Ylva, Jennie och jag drog hem till Paulina för lite mys. Vi alla pratade ut om dittan och dattan så tillslut bestämde vi oss för att åka till slätta. Sagt och gjort, vi satte oss på bussen och åkte dit. Väl där hände det massor med grejer, både lyckliga och sorgsna. Men, min mamma hämtade upp oss och vi åkte hem till mig för en övernattning. Kvällen slutade med att jag och Paulina låg och halvsov medans Jennie pratade i telefon. Mycket roande ska ni veta! Vi slocknade förmodligen någon gång efter halv två. Hehe.

Nu till idag. Tjejorna åkte från mig imorse. Då gick mamma, Patrik, Malin och jag upp till skidspelen för att titta på lite skidor. Efter cirkus en timme blev jag segare än någonsin så jag drog hem. Och nu sitter jag här! Kul va? Har ni haft en bra helg? Har ni gjort något roligt?

Under de fem sekunderna som jag hade pennan i håret lyckades jag glömma bort var jag lagt den. Snillet själv! (y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin