London

Vackra Hyde Park. Helt underbart fint! Stor som sjutton är den också!
Det blev en hel del fika på Starbucks! Kan inte säga att det var så speciellt som man kan tro, det kändes mer som en kul grej att ha varit där! Så, jag har varit på Starbucks ;)
Big Ben, det är det stora måstet när man är i London! Svårt att missa, kung!
Vi hittade en skitcoolt vägg när vi sökte igenom delar av London för att hitta en vintage affär, lyckades vi? Oh yes we did!
Näst sista dagen var vi på en marknad och hittade ett litet café som bara sålde macrons. Min första macron ever, check!
Det finns tre sätt att ta sig fram i London, tunnelbana, buss eller så vandrar man. Vi gjorde alla tre, men lite cool kände jag mig när jag gick ner underground! Haha
Vackra Hyde Park igen!
Englands flaggor utanför en butik! Bilden är tagen från en av det coola bussarna som har två våningar, woop woop!

Postat av: Ida, Jonna & Anna-Maria

fina bilder matilda!

2012-06-03 // 21:38:48
URL: http://Theview.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: