Blir så arg!

ÅH, jag blir så sur. 
 
Igår bestämde jag mig för att gå ut & gå en liten fotopromenad. Tar upp kameran & sätter igång den. Batteriet, är i princip dött. Självfallet sätter jag det på laddning & låter det sitta där i ett par timmar, blir batteriet fullt? Nej. Det är fortfarande bara en plupp även om det har lyst färdigt i över två timmar! 
 
Mina kära kamera. F*n också om den går sönder. Då tar det "hus i h*lvete" som kusinen min brukar uttrycka sig. 
 
Och nu, eftersom att min kamera är sönder, kommer det här inlägget att bli bildlöst. Det suger också. Shit, jag är negativ. Haha! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin