27e augusti

 
 
Morgning!
 
Det här har varit en sån dryg morgon. Jag trodde att jag skulle ha spanska nere på Kristine klockan 8.30 men tydligen inte. Så jag åkte ner dit helt i onödan!! Börjar egentligen 10.30, skit också. Men grejen är att schemat jag fått stämmer inte med schemat spanskaläraren på Kristine fått, åh allt är fukked... 
 
BLÄ, jaja sitter hemma nu iaf och ska snart åka till skolan igen och ha matte. Första mattelektionen på Natur... Har fyra mattelektioner per vecka, ska bli intressant och se hur detta går!!
 
xx. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin