Morgondagen

Morgondagens schema: 
 
1. Morgonpromenad 30min innan frukost
2. Hem, frukost, packa väskan gå och gymma
3. Gymma
4. Dusha och byta om
5. Titta på Marcus innebandymatch
6. Hem, äta lunch, åka till Blng
7. Spendera eftermiddagen där
 
Voilà!

Känner att det kommer bli en bra dag. Var och tränade idag också med Malin och det känns att jag inte längre är fullt lika motiverad som förr men nu jäklar ska det bli ändring på det. Bra att jag precis suttit och tryckt i mig massor med skorpor, får ta och skylla mig själv!
 

Inspiration från We♥it.com 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin