Bästa köpen 2012

Mina käraste rosa Urbanears. Ni var mig trogna i nästan ett år, all kärlek till er.
 
Mina kära boots. Älskar dom fortfarande! Passar till precis allt men är lite utöver det "vanliga" med nitarna. 

Den här tröjan använde jag nästan varje dag ett tag. Så skön och supersnygg att ha skjorta under! 
 
Min darling tavla som jag fick av mamma i julklapp! Snyggaste någonsin ♥
 
Min bebis, min livs kärlek. Behöver jag säga mer?
 
Snyggaste BH:n genom tiderna! Tummen upp för den!
 
Kör på tre bästa köp nu då. Min übersnygga skinnväst, den gosigaste tröjan i min gaderob med polokrage och en skön vit luftig stickad tröja. Plus i kanten, båda tröjorna är supersnygga under skinnvästen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin