Kamerasnack

Som jag tidigare berättat är jag ute efter en ny kamera. Jag har bestämt mig att det får bli en Nikon även om jag tycker om Canon ännu lite bättre. Anledningen är att pappa har en Nikon så han kan lite om den, det finns objektiv, stativ, blixt, fjärrutlösare osv. Då blir det i långa loppet billigare att köpa en Nikon! 
 
Jag och pappa har i allafall tittat på en Nikon D5200. Den har allt det jag letar efter. Den kan filma, mer megapixlar vilket gör att man kan använda bilderna i större format och den har en vridbar skärm. 
 
Känner på mig att det kommer bli skitbra (y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin