Skolstart

Skolan är nu igång, ett halvår kvar. Trodde att det skulle vara mycket värre men jag somnade innan elva igår så fick en god natts sömn annars hade det gått år skogen, haha! Tummen upp för det! 
 
Hade tänkt fota när jag kom hem men det är nästan mörkt när jag går från skolan så det är svart när jag kommer hem, drygt. Men förhoppningsvis är det inte allt för långt kvar tills våra dagar är ljusa 24/7 / Glad tjej (y)
 
Julia tog frivilligt fula bilder på sig själv på min telefon idag, tackar och bockar för dom! 

Postat av: Ida Andersen

HALLÅÅÅÅ lets make à samarbete Matilda! Vi kan fota varandras outfits på lunchrasten ju! Vi skulle kunna ha en gång i veckan, tex varje måndag då vi fotar varann. Vad säger du??

2013-01-08 // 18:46:29
URL: http://idaandersen.devote.se
Postat av: jullangullan

så vacker

Svar: undrar fortfarande varför du e singel???
septemberfjarde.blogg.se

2013-01-08 // 19:37:16
URL: http://dragstens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: