21a juni 2013

 
Tittade ut genom fönstret och såg dessa. Random med coolt. Skulle vara fränt att uppleva, dock tror jag att jag är för feg för att våga prova hehe. 
 
Okej, midsommar idag. Planerna är att åka upp till kusinernas landställe. Ska bli riktigt mysigt, det var länge sedan jag var där. Jag hoppas att det fina vädret håller i sig så att vi kan bada ikväll. Flera veckor på sommaren har redan passerat och jag har inte badat en ända gång, skamligt! 
 
Ha en fin midsommar, xx. 
 

Postat av: Granny

Fina bilder! Hoppas att ni har haft det skönt! Vi har varit lata - som vanligt! Mindre än två veckor så är Magnus hemma Nu ser jag fram emot flera Midsommar bilder!! Kram!

2013-06-23 // 09:49:46
Postat av: marina

Härliga bilder. :)

Svar: Tack så mycket! :)
septemberfjarde.blogg.se

2013-06-24 // 12:44:02
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: