Right now

 
Nu har jag kommit hem från min powerwalk. Har hunnit bytt om, duschat och ätit. Förhoppningsvis ska jag träffa kompisar snart. Men först ska syster och jag fota dagen outfit så dom bilderna kommer upp senare idag. Kramis!

Postat av: amanda

Hej! Hur skaffar man ett konto till Lorna Jane appen? Har laddat ner appen men finns bara "log in" och jag har inget konto.

Svar: Hej! Du ska inte behöva någon inloggning. Du ska kunna trycka på "skip log in" och välja "movement" och sedan börja! ^^
septemberfjarde.blogg.se

2013-07-06 // 11:42:31
Postat av: amanda

Funkar bara appen på iphone? Jag har samsung s4 och där finns det ingen "skip login"

Svar: Jadu, jag vet faktiskt inte. Jag har en iPhone... Men finns det inget alternativ som är sammanfogat med facebook?
septemberfjarde.blogg.se

2013-07-06 // 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: