Chokladbollar

Malin skulle baka chokladbollar till sin spanska igår. Under kvällen var hon jättestressad så hon frågade mamma som också var stressad så mamma frågade mig (jag var superlugn) om jag kunde göra dom, självklart ställde jag upp. Delvis för att man får smaka av sina mästerverk, hehe! Dom blev ganska fula men såååå goda!
 
Fick värsta rycket under bakningen. OBS, jag var ensam hemma. Jag satte i mina hörlurar, hoppade runt/dansade/töntade runt i hela köket med händerna kladdiga av chokladbollar, det var riktigt skoj! Fick massa energi, men klockan var runt nio på kvällen så den försvann snabbt haha!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin