Förkyld & halsont

Riktigt charmig..
 

Hur är det med er idag? Jag mår inge vidare. Min förkylning har blivit allt värre, nu har jag inte bara en täppt rinnande näsa utan även en hals som gör satans ont. Känns som att någon drar med två knivar i den, usch. Hemma själv är jag också. Malin och mamma är hos Patrik och firar hans födelsedag, hade jättegärna varit med. Självklart för att fira Patrik men också för att hans systers dotter är där. Hon måste vara den sötaste ungen på planeten, helt galet!
 
Ha en fin kväll! xx.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin