Polen, Krakow del 1

 
Nikon d3000 - AF-S Nikkor 18-55mm 
 
Nu är jag hemma från Polen. Jag saknar redan det, jag hade verkligen jätteroligt och jag kom min klass mycket närmare. Vi lärde känna sidor hos varandra som vi visste om tidigare. Den bästa resan någonsin! Älskar alla så mycket!!
 
Och, en hel del bilder togs. Vi var där i tre dagar så bilderna kommer upp lite då och lite nu. 

Bilderna ovan är några av bilderna som jag tog den andra dagen (vi kom till Polen under tisdag eftermiddag, så med första dagen menar jag onsdagen!) Vi hade en svensktalande guide som visade oss Gamla Stan, Mariakyrka och Medeltidstorget. Mycket fint var det. Beroende på var i Krakow man befann sig såg husen väldigt olika ut. Vissa såg nya fina ut medans andra hade rasat samman osv. Kan tänka mig att det är ännu finare under sommaren, nu var det molningt, snö och förbaskat kallt varje dag! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin