Sneakers/springskor

Ett par sneakers eller riktigt snygga springskor funkar alltid. Det är galet snyggt och bekvämt! De fyra ovan är mina favoriter, så snygga! De blåa och dom gråa är springskor som dom kan man även träna i. De andra två är mer vardag!
 
Provade ett par Nike Air Max 90 i Stockholm (dom högst upp till vänster) och jag har helt ärligt aldrig haft ett par skönare skor på fötterna! Helt underbara, kärlek vid första ögonkastet ♥
 
Victoria och Kenza matchar sina sneakers snyggt! Personligen skulle jag ha valt Vicotorias kläder. Svart är mer min färg! 

Postat av: bonnie

hihi hej, vet du vart man kan köpa air max skorna? :))

Svar: Hej! Ja lite överallt. På Nikes hemsida vet jag att du kan designa ett par egna! Googla det! KRAMIS :)
septemberfjarde.blogg.se

2013-10-26 // 20:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: