Hemma.

Efter en åtta timmar i bil är jag nu på hemmplan med väskan uppackad. Det har varit superskönt att kommer bort från alla måsten ett par dagar, var först mycket emot våran tripp till Blekinge men ack så fel jag hade!
 
Jag har inte gjort så mycket där nere. Lyssnat på musik, läst, solat (har fått galet med färg i ansiktet)åkt båt osv osv. Det har varit sjukt skönt! 
 
Kameran har använts flitigt där nere. Har knäppt bilder på det mesta. Kamerabatteriet ska ladda klart sedan ska jag ladda över och redigera alla bilderna (Y)
 
xx. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin