Sofia & Lotta

 
Typical benbilden och en gosebild från igår. 
Igår har Sofia, Lotta och jag en riktig sleepover hemma hos Lotta. Pizza, godis av alla sorter, Wii och tjejsnack. Väldigt väldigt välbehövligt och roligt! 
 
Imorse vaknade vi runt nio, låg och drog oss i sängen till tolv sedan gick Sofia & jag hem. Väl hemma pluggade jag spanska, matte och tog en välbehövlig dusch sedan ut igen. Den här gången mot Ikea. 
 
Så det var min dag, nu sitter jag hemma och gör ingenting. Börjar även 12.40 imorgon, hur skönt?? Jo, JÄTTESKÖNT ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin