Nollning var det ja

 
Bloggar från Malins dator. 
Är nu hemkommen från nollningen. Har fått en antal ägg kläckta i huvudet, sirap, cola, alkohol och mjöl kastat på mig. Jag har fått göra en klänning av en sopsäck och badat i en fontän, bland annat!
 
Men det var roligt! Jag ångrar inte att jag gick. Jag höll ju på att skita på min innan nollningen började, var sjukt rädd. Inte bara nervös, RÄDD. Men det var så värt!
 
Och imorgon är det nollningsfest, det ska bli roligt. Den börjar halv nio på kvällen och slutar väl runt tolv/halv ett tiden. Ha det gött tills dess!
 
xx. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin