20e januari 2014

 
Måste säga att mitt år har börjat riktigt bra. Jag har once again kommit igång med träning och ändrat på matvanor, hängt med friends, kikat bio osv. 
 
Dock hade jag den sämsta dagen på länge i fredags. Vaknar och klär på mig, inget speciellt där. Fäller en oändligt onödig kommentar till Malin så hon lackar ur på mig. Sätter mig ner och mina favoritbyxor spricker. Yrar runt hemma för att hitta nya byxor vilket resulterar i att jag går för sent hemmifrån och från stressa mer än vanligt till skolan. När jag väl kommer till skolan genomsvettig får jag ej upp mitt lås, någon jäkel har bytt kod på det. Ska då proppa in alla mina grejer i Lottas skåp, öppnar ryggsäcken och ser att det bildats en liten damm på botten av min väska... I princip hela vattenflaskan har läckt. Tömmer väskan och går sedan och skriver ett prov som gick i botten. Jag menar hur kul låter inte allt detta:) var riktigt happy den dagen! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin