9e juni 2014

 
Nu var det allt länge sedan jag bloggade. Det blev en liten paus helt enkelt, har dock saknat det nu på slutet. Inte har jag använt kameran heller. Den har legat på skrivbordet och dammat. Men just nu känns det som att jag kommer komma tillbaka, lite smått iaf. 
 
Så, nu på onsdag är min sista dag i skolan innan jag går på sommarlov. Helt galet att jag gått på gymnasiet i ett helt år! Bara två kvar nu sen är det min tur att fira in studenten, cant wait. 

Gjorde mina två sista prov idag så resterande dagar kommer att bestå av städning av skåp, cabaré och fikaätning, låter ganska najs. 
 
xx. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin