Konfirmation

Nu är jag hemma från en vecka med konfirmationsgruppen! Grymt härligt har det varit! Vad har vi gjort då? Ha, vvi har haft äggtävlingar, lektioner om livet och Gud, nakenbadat två gånger, skrikit och skrattat osvosv. Under sista dagen räknade Pau upp dom ord och "fraser" som blivit flitigt använda:
 
"Vem snodde mina skor?!" "Jag känner såhär att..... (Bara Pau som sa så dock! Ha!" "Oj, vad pinsamt, har ni väntat på mig? " "omgaaaaaaad" "GÅ UR MIN SÄNG" "HA INTE DINA FÖTTER I MIN SÄNG, (BEELLAA)" "Paulina det är ditt fel att alla är sjuka...." "Men din tratt"
 
Typ ja?

Postat av: Ida

lovely <3

Svar: I knooow!<3
septemberfjarde.blogg.se

2012-06-22 // 14:52:55
URL: http://Theview.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: