Siri Lindén



Jag känner att jag måste få tipsa er om en utav mina absoluta favoritbloggar. Siri Lidén ligger bakom de fantastiska fotografierna ovan. Hon har så himla mycket fantasi och verkar alltid få till den rätta känslan i bilderna. Jag älskar även det sättet som hon redigerar sina bilder. De blir så mysiga och starka i färger. Jag kan inte säga annat än att jag älskar hennes bilder! Jag önskar att jag hade lika mycket fantasi som hon. Tack för en bra blogg Siri ♥

Hennes blogg: shal.blogg.se


Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

hittade det här inlägget nyss och blev så HIMLA glad!! tusen tack fina du, det lyste verkligen upp min kväll hihi :) stor kram till dig!

2012-04-09 // 21:20:29
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: