Hörlurar // Urbanears

Behöver nya hörlurar. Mina kära urbanears har så gott som ramlat ihop... Inte så konstigt, dom är två och ett halft år gammla! Så det börjar bli dags att spana efter nya. Jag vill ha ett par urbanears, dom är så jäkla grymma! Älskar verkligen mina! Men istället för rosa tror jag att jag ska ha vanliga svarta. Då syns inte smuts och annat skit som fastnar. Vad säger ni? Borde jag köra på svarta eller satsa på någon färg? Jag måste verkligen trivas med färgen eftersom att det är 600 kr :o
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin