Huvudet är segt som kola

Allt började med att jag gick upp vid strax efter sex för att ta en morgonpromenad, det var skönt med läskigt. Helt svart ute... Men sen kom jag hem och gjorde mig klar för skolan, åkte till skolan hade mina lektioner och sedan lunch och nu sitter jag här helt forever alone i en soffa och väntar på William och att engelskalektionen ska börja! Jag visade även min allra kreativa sida idag på bildlektionen, resultatet har ni längre ner. Jag gjorde även klart min skulptur, dock är den så ful så den vågar jag inte visa...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin