Morgondagen

Min fredag är nu över. Blev en mycket skön kväll. Det ingick middag på Pitchers, snabbkika inne på Gina Tricot (hittade en supersnygg klänning, måste provas snarast) och Burlesque i soffan med massor av godis. Mums! Men imorgon då. Jo, redan vid tio ska jag och min rosahårigafriend upp till Lungnet för att kika på en innebandymatch. Några killar från min klass ska spela SM, stöttande brudar ^^ 
 
Sen är väl inget mer planerat, kanske lite träning. Vad vet jag? (jag lovar att jag kommer att gymma, har synd nog inget bättre för mig. Looonnnneeeerrrr!)
 
Middag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin