Skit också

Förde precis över bilderna från Stockholm från kameran till datorn. De ser helt okej ut i kameran men kvaliten suger totalt. Ljuset är helt fuckat och bilderna är otroligt brusade. Så inte har jag några bilder att visa från Stockholm. Fan vad lack jag blir, jag orkar inte. Sen funkar inte min telefon heller. Den stänger av sig själv, stänger av samtal, tar 5 minuter på sig att öppna olika appar, skärmen stängs ibland av när jag pratar med någon, den startar och pausar musik själv. AAAAAAAAAAHHHHHHHHH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin