Stockholmstripp

Vart åkte jag nu då? Jo nämligen till Stockholm! Vad gjorde jag där? JAG KÖPTE EN NY TELEFON! Åh jag är så lycklig! En iPhone, inte så mycket för er, förutom att bloggen & min instagram (@matildalennerthson) kommer att uppdateras mer! 
 
Den är helt underbar, så mycket bättre än min förra telefon! Jag kommer att visa bilder sen men den är självklart vit & supersnygg! Kan inte bärga mig att börja fota allt jag ser & faktiskt få bra foton! 
 
Klappkass bild men, den är tagen med den gamla telefonen. heheh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin