Vecka fyrtiosex

Jag hade en mycket svår tid att lämna sängen, jag menar vädret är grått och regningt. Det är klart att man vill ligga kvar och gosa i sängen! Jag hade även en mycket händelselös kväll. Åt lite middag med familjen och egopixade, *thumbs up*
 
Tillbaka till skolan var det ja. Mina telefon lämnades obevakad hos Paulina och resten av klassen... Här är ett av resultaten. Vi hade hemkunskap klockan fyra på eftermiddagen då himlen lyste i en mycket fin orange röd gul färg. Självklart ska jag och Anton ut och plåta det. Dock blev det ännu mer egopix..
 
Ida och jag satt i en soffa på skolan och hade cravings för jordgubbar, choklad och utlandresor! Jag kom hem, spelade in en videoblogg och egopixade ännu mer (shit jag som nästan aldrig tog kort på mig själv förut.. Inte med min egen telefon iaf!)
 
Igår var jag på dop (och egopixade än en gång.) Mycket trevligt var det! Sötaste tremänningen blev döpt. Och idag då, jo klassen ska sälja kakor och annat gott i Staberg i helgen så det har bakats kring hundra kolakakor. Fantastiskt goda ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin