Bildbomb från Blekinge

Kom fram till Joggesö under lördag eftermiddag. Efter ett par timmar slapp på ön skulle Josefine, Malin och jag ta ett första dopp i havet!
 
Andra dagen rodde vi till Tärnö för att köpa glass. 
 
Spenderade en dag inne i stan. Mamma köpte ett par nya mjukisshorts från Nike till mig!
 
Under kvällen låg jag några timmar i båten och chillade. Det kom lite fåglar på besök och solen gick ner. Mycket fint!
 
Dagen innan hemresan åkte vi till Tärnö (denna gång med en motorbåt) och gick upp till toppen och fyren. Vi gick sedan ner till kiosken och köpte glass, igen. 
 

Det var min sommarvistelse på både Gotland och i Blekinge! tills vidare, xx. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin