Gotland: Dag 3 during the night

Sista kvällen på kvällen gick vi ut och åt på resturang, strosade i hamnen och de gamla delarna av Visby. Det var nog bland det finaste jag sett på länge, utan överdrift. 
 
Kullerstensgator och fina hus överallt...
 
...Som jag sa, kullersten och fina hus!
 
Mysigaste namnet.
 
Vi kikade lite butiker innan middagen. Hittade en liten butik som bland annat sålde Levis Shorts. 
 
Middagsdags. Maten stod iso bella för. Pizza för hela slanten.
 
Jag själv valde en pizza med grillad paprika, ruccola och vitlök och en bubbelvatten haha, mums!
 
Efter middagen körde Malin och jag runningman för de människor som var intresserade... Alltså Sofia haha. 
 
Solnedgången var otrolig, ännu finare var det nere vid hamnen.
Vi besökte en mysig liten thé butik!
 
tills vidare, xx. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin