24e januari 2013

Julia nämnde idag att det för exakt en måndag sedan var julafton! Tänkte inte på det innan, känns jättekonstigt att nästan en hel månad har gått på 2013. Det känns som max en vecka! 
 
Hur har eran dag varit idag då? Jag har chillat P i skolan. Jobbat lite matte och lite no annars har jag spelat spel på Anton's iPad och fått massage, skit nice! Egentligen skulle jag ju vara på haik med klassen idag och imorgon men det blev framflyttat till nästa vecka då det är -18 grader mitt på dagen... Kyligt, men det ska bli max -7 grader kallt nästa vecka så då kanske man kan få behålla värmen! 
 
Jä*la hårsnodd som fastnar överallt!!
"Fick" även ett nytt skal till telefonen idag, eller ja, jag tog en kompis hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin