Latets through my phone

 
Under sommaren nu har jag verkligen fotat mycket. Mycket mer än vad jag brukar. Fick ju låna ett 50mm objektiv av pappas kusin och det är så bra. Jag älskar det! Perfekt vardagsobjektiv. Lätt är det också (y)
 
Jag har även tränat mycket. Har inte haft jättemycket för mig på dagarna så tiden finns, lika bra att passa på. Nu ikväll testade jag ett recept på Ben & Jerry liknande glass. "Glassen" består av 1 fryst banan, lite nötter (jag tog cashewnötter) och två rutor mörk choklad och till det bär, supergott. Tips!Tips!Tips


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin