Polen

Arkivbild från januari, foto: http://astridholmberg.blogg.se/
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
I övermorgon åker jag och min klass till Polen och Krakow. Det är som en tradition att årskurs 9 åker till Polen när man arbetar med Andra Världskriget. Det ska bli kul att åka dit och se något nytt, dock är jag lite fundersam när det kommer till våra besök på Auschwitz och Birkenau + att min grupp ska dokumentera Auschwitz. Får se hur det går... 
 
Vi kommer att vara borta i fem dagar, åker på tisdag och kommer hem till Sverige på söndag igen. Klassen ska vara samlad klockan 06.50 på tågstationen för att ta bussen ner mot Skavsta. Ska bli intressant och se hur vi klarar det! 

Postat av: Paupau

You and me on tha bus yeaaaaaaah

Svar: woop woop
septemberfjarde.blogg.se

2013-03-10 // 11:05:21
Postat av: sara

vilken fin bild, hoppas ni får det bra!

Svar: Tack så mycket!
septemberfjarde.blogg.se

2013-03-12 // 09:53:39
URL: http://rebelshoot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: