Min favorit musik, topp 10

Jag är en av dom personerna som behöver musiken i mitt liv för att överhuvudtaget klara av vardagen. Vissa behöver det hela tiden, vissa behöver det inte alls. 
 
Jag kan inte vara den ända som tycker att det är lättare att träna med lite schysst musik i lurarna? Right. Innan jag drog till gymmet idag så uppdaterade jag min spotify med ny bra musik. Tänkte därför dela med mig av den. Ni får ha lite överseénde, min musiksmak är inte alltid den bästa...
 
Die Young - Ke$ha
Work it out - Lil Jon Feat. Pitbull
Paradise Tiësto Remix - Coldplay
She Wolf - David Guetta Feat. Sia
Run the World (Girls) - Beyoncé
When I Grow Up - The Pussycat Dolls
Wild Ones - Flo Rida Feat. Sia
Don't You Worry Child - Swedish House Mafia
Badman Riddim (Jump) - Vato Gonzalez Feat. Foreign Beggars
The One That Got Away - Katy Perry
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin