Vem är Matilda?



En tidig morgon för snart femton år sedan föddes jag. Namnet som blev mitt är då Matilda. Desto äldre jag blev desto större blev intresset att ha en kamera till hands. Jag önskar och vill jobba inom foto/mode branchen när jag blir äldre.

Just fotografering och mode går ihop som handen i handsken. Du kan fotografera fantastiskt härliga och fräna modebilder till exempel! Smart va? ;)

Just min "modebilder" och alla bilder i den här bloggen är tagna av mig, om inget annat anges, med min Nikon D3000 som jag har haft sedan sommaren 2010. Jag hoppas att just du ska tycka om mig och min blogg. Kram ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin