3e januari 2013

Jadu, snart är lovet slut. Vilken dyster tanke! Ni som läst vet att jag har gjort mycket lite. Spenderat mina dagar på gymmet och tittat på film, men det var varit jääääätteskönt. Brukar ofta bli uttråkad men jag tror att den här tiden för mig själv behövdes. 
 
Apropå ingenting så tittade jag på en helt okej film igår. Nämligen L!fe Happens. Trodde att det skulle vara en wannabe, riktigt kass osv. men den var rolig och tänkvärd. Dock fick jag, helt utan anledning, panik sen när jag skulle sova. Fick panik över ingenting men, men :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Matilda 18år



Sjutton år gammal tjej som går tredje året på Naturlinjen. Bloggen fylls med vardag, outfits, tips och foto. Följ för att ta del av det hela. xx.

Follow on Bloglovin