Härligt väder - Träning & hälsa

Det har varit så underbart väder hela dagen så nästan precis när jag kom hem bestämde jag och pappa oss för att gå ut en sväng. Först skulle vi gå men det hela slutade med att vi sprang en runda på kanske två kilometer. Rikigt skönt var det. Inte för långt men tillräckligt för att jag ska bli anfådd.

Jag är riktigt pepp på att börja träna nu igen. Jag kom igång riktigt bra för några veckor sedan men tappade allt när jag drog på mig en fet förkylning. Inte kul! But now i'm back on track. Är ni med mig? Jag ska fixa en kategori där jag delar med mig av mina kunskaper, mina vanor och en drös inspiration och motivation. Låter bra?


Postat av: malinle

jag gillar :) <3

2012-03-21 // 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: